کاربرد های موشن گرافیک در افتر افکت

 ما طرفداران بزرگ آموزش موشن گرافیک با افتر افکت هستیم. به این دلیل نیستند که انیمیشن های زیبایی هستند یا دارای ویژگی های جالب هستند. به این دلیل که آنها یک روش منحصر به فرد برای برقراری ارتباط هستند. آنها بهترین ارتباطات تصویری را با داستان پردازی حرکتی و صوتی ترکیب می کنند تا یک محتوای جذاب را ایجاد کنند که مارک ها به اشتراک گذاری داستان خود کمک می کنند ، به روش های مختلف به افراد می رسند و پیام خود را در یک بسته قانع کننده ارائه می دهند. (به همین دلیل فکر می کنیم که آنها در ترکیب هر بازاریاب محتوا قرار دارند.)


خوب ، اما گرافیک حرکت چیست؟

در مورد این قالب می توان سردرگمی ایجاد کرد. آیا آنها فیلم هستند؟ آیا کارتون هستند؟ در اصل ، یک گرافیک حرکت اصطلاح صنعت ما برای فیلم متحرک است. آنها ممکن است انیمیشن های 2 بعدی ، ارائه 3 بعدی یا GIFS باشند. اینها ممکن است شامل جلوه های صوتی ، صدا یا جلوه های صوتی باشد. آنها همچنین ممکن است دارای فناوری هایی مانند فیلم 360 درجه ، واقعیت مجازی یا واقعیت افزوده باشند. اما احتمالاً شما به عنوان فیلم های متحرک با آنها بیشتر آشنا هستید.


مثال: ما این گرافیک ساده را ایجاد کردیم تا به Intuit کمک کنیم توضیح دهد که چگونه برنامه Google Calendar برای Quickbooks کار می کند. (درباره نحوه کمک به فیلم های توضیح دهنده به مارک تجاری شما بیشتر بیاموزید.)



چگونه Motion Graphics به برندها کمک می کند؟

یک استراتژی محتوای سالم شامل ترکیبی از مطالب ، از جمله مقالات ، اینفوگرافیک ، کتابهای الکترونیکی و موارد دیگر است. اما هیچ منکر وجود ندارد که بیشتر و بیشتر به فیلم علاقه مند هستند. سیستم عامل های رسانه ای بیشتری از ویدیو پشتیبانی می کنند ، و مردم ترجیح می دهند - در صورت عدم انتظار ، اطلاعات را در آن بسته تحویل دهند. (طبق بررسی های سطح فراتر از سال 2014 ، 40٪ از مصرف کنندگان گفتند که ترجیح می دهند یک فیلم با نام تجاری تماشا کنند تا همان اطلاعات را بخوانند.)


برای بازاریابان ، این یک فرصت جالب برای کشف گرافیک های حرکتی است. مهم نیست که نیاز به ارتباط شما باشد ، در همه نقاط لمسی برنامه های کاربردی زیادی برای گرافیک حرکت وجود دارد.


تبلیغات سنتی: تبلیغات آنلاین یا تلویزیونی (ملی یا منطقه ای).

فیلم های تبلیغاتی: فیلم های ویروسی ، مطالعات موردی ، توصیفات ، بررسی محصولات — هر چیزی که کار یا مارک شما را تبلیغ می کند. ممکن است تحریریه یا تبلیغاتی باشد.

فیلم های توضیح دهنده: مقدمه ها ، نمای کلی ، روندها ، آموزش محصولات ، خدمات یا ایده ها.

فیلم های بازاریابی فرهنگی: محتوا برای نشان دادن نام تجاری ، افراد یا دلایل خود.

فیلم های اجتماعی: محتوا برای جذب تعقیب کنندگان در اجتماعی: Facebook ، Instagram ، Snapchat ، YouTube و غیره ممکن است سرگرمی آموزشی یا خالص باشد. (طبق اطلاعات Tubular Insights ، 46٪ از مصرف کنندگان گفتند که به دلیل تماشای یک فیلم با نام تجاری در رسانه های اجتماعی خریداری کرده اند.)

وثیقه فروش: اطلاعات شرکت ، اطلاعات مربوط به محصول یا هر چیزی که یک تیم فروش به طور مرتب از آن ارتباط برقرار می کند. (تبدیل آن اطلاعات به گرافیک حرکت می تواند باعث صرفه جویی در وقت و انرژی شود.)


https://www.columnfivemedia.com/5-reasons-motion-graphics-help-your-brand-tell-a-strong-story

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

بهترین نرم افزار برای ساخت موشن گرافیک